Saturday 25 August 2012

assalamuaikum..selamat tinggal :(

selamat hari raya.. maafkan saya =)
assalamualaikum...

selamat hari raya .. maaf zahir dan batin..
today is the last day at my hometown. i feel so sad..tapi ni memang takdir.. raya tahun ni tak se"best" raya dulu-dulu.. maybe sebab da semakin besar.. dulu kecik-kecik yela dok mintak duet raya kat orang.. tapi sekarang da kena bagi duet raya kat my niece and nephew.. so, rasa tanggungjawab tu da ada sikit :) duduk rumah memang best.. biasala.. da dok jauh ni bila  balik rumah nak makan apa pon konfem ibu masak.. bangun lambat pon bole :)
tapi yang paling best is when i met him <3 .. berbunga-bunga hati ni.. start dari turun train sampai la semalam.. dye x penah penat dengar pot pet pot pet mulut ni.. layan ape jew yang dicakap.. terpaksa gelak bile aku wat lawak tak jadi.. memang happening sangat kitorang ni.. i'm so proud becoz i have you.. tapi sume tu da tehenti da bile aku terpaksa menjejakkan kaki aku ke dalam bas starmart ke shah alam pukul 10  esok.. ape yang mampu cume bole skype jew.. but.. sume tu sekejap jew.. bulan 10 nanti aku akan balik lagi.. muahahahaha..... cuti yang akan dimanfaatkan sebaik-baiknya.. so, shah alam.. here i come.. selamat tinggal perak.. jumpe lagi nanti.. =(


gonna miss this moment so much !

No comments:

Post a Comment